Milyen zenét hallgat Stine?
Sziasztok!

Mivel nem szeretem a karácsonyi zenéket (igen, tudom, ássam el magamat), ezzel a poszttal meghirdetem kulturális forradalmamat a karácsonyi zeneszámok áradata ellen.

Természetesen csak viccelek. Leah oldalán találtam rá erre a játékra, amelynek lényege, hogy válassz ki egy együttest, és csak az ő számaik címeivel válaszolj a kérdésekre. Én még pluszba hozzátettem a kedvenc előadómat is, hogy emeljem a tétet.

Mivel mindkét előadó angolul és anyanyelvén is szerez dalokat, az olasz és a svéd dalcímeket lefordítottam a könnyebb érthetőség kedvéért.

Választott banda: Måneskin


Mi a nemed: Supermodel
Ki vagy: L'altra dimensione (A másik dimenzió)
Hogy érzed magad: Fear for Nobody
Hová mennél, ha bárhová mehetnél: Sh*t Blvd
Kedvenc utazási mód: Torna a casa (Gyere haza)
A legjobb barátod: Coraline
A kedvenc napszakod: La paura del buio (Félelem a sötéttől)
Ha TV-műsor lenne az életed, mi lenne a címe: Are You Ready?
Mit jelent számodra az élet: Zitti e buoni (Fogd be a pofádat és viselkedj)
A (leendő) párkapcsolatod: For Your Love
A legnagyobb félelmed: The Loneliest


Választott előadó: Benjamin Ingrosso


Mi a nemed: Queens
Ki vagy: Heart of Glass
Hogy érzed magad: Tror du att han bryr sig? (Azt hiszed, érdekled őt?)
Hová mennél, ha bárhová mehetnél: Stockholm / Costa Rica
Kedvenc utazási mód: Home for Christmas
A legjobb barátod: Judy min vän (Barátom, Judy)
A kedvenc napszakod: All Night Long
Ha TV-műsor lenne az életed, mi lenne a címe: Tänd alla ljus (Kapcsold fel a fényeket)
Mit jelent számodra az élet: Rewind it
A (leendő) párkapcsolatod: So Good So Fine When You're Messing With My Mind
A legnagyobb félelmed: Bullet


Remélem, megtetszett Nektek néhány dalcím, és belehallgattok az előadók dalaiba. És, ha van kedvetek, szálljatok be a játékba Ti is!

Szép adventi készülődést mindenkinek!

Stine Larsen

2 megjegyzés: